Експерименти, що виконуються на Всеукраїнському рівні

Тема

дослідження

База дослідження

Наукові керівники

Термін проведення дослідження

Розробка моделі інноваційного навчального закладу «Центр освіти підлітків і дорослих»

Середній загальноосвітній заклад «Центр освіти»

 м. Кривого Рогу

 

Кириленко С.В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІІТЗО, кандидат педагогічних наук

2011-2016 рр.

Інноваційна діяльність учителів ліцею як умова забезпечення якісної профільної освіти учнів

Криворізький  природничо-науковий ліцей

Кириленко С.В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІІТЗО, кандидат педагогічних наук

2011-2016 рр.

Особистісно-професійне становлення вчителя нової генерації в умовах сучасного навчального закладу

 

 

НВК №28

м. Дніпропетровська

 

Гонтаровська Н.Б., заступник директора Дніпропетровського міського методичного центру, доктор педагогічних наук

2010-2016 рр.

 

 

Виховання у старшокласників громадянської ініціативності у позакласній діяльності

 

СЗШ № 65

м. Дніпропетровська

 

Назаренко Г.А., проректор Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, кандидат педагогічних наук, доцент

2011-2015 рр.

 

Розробка моделі полілінгвістичної школи як інноваційного навчального закладу»

Комунальний заклад освіти  ЗОШ № 89

 м. Дніпропетровська

Завалєвський  Ю. І., заступник директора ІІТЗО, кандидат педагогічних наук, доцент

2011-2016 рр.

 

Забезпечення наступності між допрофільною, профільною та професійною підготовкою у системі ліцей-університет

Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський ліцей інформаційних технологій при Дніпропетровському національному університеті імені Олеся Гончара»

 

 

Удод О. А., директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, доктор історичних наук, професор

2009-2014  рр.

 

Система розвитку творчого потенціалу учнів на засадах педагогіки життєтворчості

Загальноосвітня І-ІІІ ступенів № 62

м. Дніпропетровська

 

 

Вознюк Л. В, доцент кафедри філософії освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти, кандидат педагогічних наук

2011-2021

рр.

 

Створення моделі адаптивної школи

Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 120»

м. Дніпропетровська

 

 

Завалевський Ю.І., заступник директора ІІТЗО, кандидат педагогічних наук, доцент

 

2011-2016

рр.

«Школа культури здоров’я Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю як модель Школи майбутнього в контексті Європейської інтеграції України»

НВО № 136

м. Дніпропетровська

 

 

Морозова В.В., проректор з наукової роботи Дніпропетровського ОІППО,  професор, кандидат медичних наук;

Шаповалова В.А., доктор медичних наук, професор

2008-2016

рр.

Розробка моделі Школи майбутнього на засадах сучасних освітніх технологій»

 

ЗОШ № 101

м. Дніпропетровська

 

 

Морозова В.В., проректор з наукової роботи Дніпропетровського ОІППО,  професор, кандидат медичних наук

 

2008-2016  рр.

Розробка інноваційного комплексу профільного навчання і його реалізація в умовах безперервної медичної освіти»

Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат «Дніпро»

 

Удод О. А., директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, доктор історичних наук, професор

 

2012-2018 рр.

 

Управління розвитком життєвої компетентності особистості в умовах школи сприяння здоров’ю – Школи майбутнього»

НВК «Дивосвіт»

м. Жовті Води

Дніпропетровської області

НВК «Дивосвіт»

 

 

Морозова В.В., проректор Дніпропетровського ОІППО,  професор, кандидат медичних наук

2009-2016 рр

Здоров’язбережувальний освітній простір як фактор розвитку соціально активної особистості

 

Обласний комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів» №8

 

 

Кириленко С.В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІІТЗО, кандидат педагогічних наук

2011-2017 рр.

 

Формування гармонійно досконалої особистості учня у сучасному освітньому середовищі загальноосвітнього навчального закладу

Комунальний заклад «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 142 еколого-економічного профілю»

м. Дніпропетровська

Кириленко С.В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІІТЗО, кандидат педагогічних наук

2013-2018  рр.

Освіта для сталого розвитку

 

1.Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр для дітей з порушенням слуху;

 

2.Дніпровська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для глухих дітей з дошкільним відділенням;

 

3.Комунальний заклад освіти “Навчально-реабілітаційний центр для часто і тривало хворіючих дітей та дітей з важкими розладами мови дошкільного віку;

 

4.Ліцей інформаційних технологій при Дніпропетровському національному університеті;

 

5.Юридичний ліцей м. Дніпропетровська;

 

6.Навчально-виховне об’єднання № 136 “Класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа-дошкільний навчальний заклад - валеологічний центр”

м. Дніпропетровська;

 

7.Навчально-виховний комплекс № 100 “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – ліцей” м. Дніпропетровська;

 

8.Навчально-виховний комплекс № 33 “Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – багатопрофільна гімназія” м. Дніпропетровська;

 

9.Приватна середня загальноосвітня школа № 5 м. Дніпропетровська;

 

10.Навчально-виховний комплекс № 148 “Планета щастя”  м. Дніпропетровська;

 

11.Навчально-виховний

комплекс № 99

м. Дніпропетровська;

 

12.Середня загальноосвітня школа № 31

м. Дніпропетровська;

 

13.Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький центр міжнародного співробітництва;

 

14.Академічний ліцей № 15

м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області;

 

15.Загальноосвітній ліцей нових інформаційних технологій № 2

м. Дніпродзержинська;

 

16.Середня загальноосвітня школа №15

м. Кривого Рогу,

 

17.Комбінований ДНЗ

№ 88 “Казка”

м. Кривого Рогу,

 

18.Довгинцівський гуманітарно-технічний ліцей

№ 129 м. Кривого Рогу,

 

19.Павлоградський міський ліцей;

 

20.Дніпровська середня загальноосвітня багатопрофільна школа

м. Верхньодніпровська,

 

21.Томаківська середня загальноосвітня школа № 1,

 

22.Томаківська середня загальноосвітня школа № 2

Науковий керівник - Романенко М.І., ректор Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор філософських наук, професор

2009-2015 рр.

Виховання соціально компетентної особистості в умовах євроінтеграції вітчизняної освіти

ЗОШ № 35

м. Дніпропетровська

Вознюк Л. В, доцент кафедри філософії освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти, кандидат педагогічних наук

2013-2018 рр.

Виховання гармонійної особистості на основі педагогічних технологій вільного розвитку

Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 41 середня загальноосвітня школа вільного розвитку - дошкільний навчальний заклад» Дніпропетровської міської ради

Кириленко С.В., начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи ІІТЗО, кандидат педагогічних наук

2010-2014 рр.

 

Організаційно-педагогічні умови соціально-реабілітаційної діяльності позашкільного навчального закладу

Міський Палац дитячо-юнацької творчості  «Горицвіт»

м. Кривого Рогу Дніпропетровської області

 

Шестопалова 

О.П., завідувач кафедри психології Національного педагогічного університету,

м. Кривий Ріг, кандидат психологічних наук

2011-2015 рр.

 

Етнокультурне виховання учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва в умовах позашкільного навчального закладу

Комунальний позашкільний навчальний заклад «Центр  дитячої та юнацької творчості» м. Дніпропетровська

 

Корнієнко А.В., старший науковий співробітник лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання НАПН України, кандидат педагогічних наук

2012-2016 рр.

 

Формування соціального досвіду підлітків в умовах позашкільної діяльності

Комунальний позашкільний навчальний заклад «Центр позашкільної роботи та дитячої творчості «Альтаїр»

м. Дніпропетровська

Завалевський Ю.І., заступник директора ІІТЗО, кандидат  педагогічних наук, доцент

2012-2016 рр.

 

Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі меді освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів

1.КЗО «СЗШ № 50» Дніпропетровської міської ради;

 

2.КЗО «НВК № 122»

Дніпропетровської міської ради;

 

3.Криворізький Центрально-Міський ліцей;

 

4.КЗО «Гуманітарна гімназія імені Лесі Українки»

м. Жовті Води;

 

5.СЗШ №2 з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу

 

6.Марганецької міської ради;

КЗО „Гімназія №15”

 

7.м. Нікополь;

Синельниківська ЗШ І – ІІІ ступенів № 2

 

8.м. Синельникове;

КЗО «Ювілейна СЗШ №1» Дніпропетровський район;

 

9.Лобойківська СЗШ

Петриківський район

Найдьонова Л. А., заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, завідувач лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти, кандидат психологічних наук;

 

 

2011- 2016 рр.

Створення системи моніторингу благополуччя учнів у превентивному виховному середовищі загальноосвітнього навчального закладу

Середня загальноосвітня школа №3 з профільними класами ім.М. Островського м.Жовті Води

В.І.Кириченко

2014-2019

Становлення успішної особистості вчителя-вихователя як один із аспектів інтеграції України в європейську систему освіти

Середня загальноосвітня школа №6 Дніпропетровської міської ради

Ю.І.Завалевський

2013-

Хмарні сервіси в освіті

Середня загальноосвітня школа №126 Криворізької міської ради

Литвинова С.Г., науковий співробітник ІІТЗН, канд.пед.наук, доцент

2014-2017

Хмарні сервіси в освіті

ЛІТ

Литвинова С.Г., науковий співробітник ІІТЗН, канд.пед.наук, доцент

2014-2017